czwartek, 23 sierpnia 2012

Vegańskie gofry

Siedząc w pracy, przeglądając mój kochany vegespot.pl natknęłam się na przepis na gofry vegańskie! Muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona smakiem :) Tak więc polecam każdemu!

Vegańskie gofry
Składniki na 2 gofry
ulubione owoce
1/4 szklanki mleka sojowego
łyżeczka oleju
łyżeczka syropu z agawy
5 płaskich łyżek mąki razowej typ 2000
łyżeczka mielonego lnu
szczypta soli
szczypta proszku do pieczenia
 
Wrzucamy wszystkie składniki do miski i dobrze miskujemy. Konsystencja powinna być nieco gęstsza niż na normalne gofry. Ciasto wlewamy do dobrze rozgrzanej gofrownicy i pieczemy ok 5-6 min. Podajemy cieplutkie z ulubionymi owocami :) Ja swoje posypałam cukrem pudrem ze stevi, ale był to niedobry pomysł :)
 
 Gofer!
 Masa na gofry
 Przed pieczeniem
 :)
 Świeżo po upieczeniu
 Śliczne goferki

 Z owocami i cukrem pudrem ze stevi (nie polecam :))
 
 Polecam tą herbatkę! jest niesamowita!
Raz jeszcze herbatka

1 komentarz: