środa, 12 września 2012

Vege sałatka i tofucznica wersja inna

Witajcie kochani,
Wybaczcie cisze na blogu, niestety przeprowadzka do Holandii troszkę mi poprzewracała życie:)
Oczywiście nie zapominam o vege jedzeniu. Niestety ponieważ nie mam za dużo czasu na gotowanie i robienie zdjęć, wrzucam dwa przepisy tzw. na szybko.
Vege sałatka
1/2 wędzonego tofu
1/2 zielonego ogórka
6 pomidorków koktajlowych
mix sałat ok pół paczki

Sos:
2 łyżeczki musztardy
odrobina cebulki prażonej
1 łyżka wody
2-3 krople octu


Składniki na sałatkę kroimy w kostkę/paski - jak nam wygodniej. Układamy na talerzu i polewamy sosem. Jako miłośniczka bazylii, posypałam całość suszoną bazylią.

Tofucznica wersja inna
1/2 wędzonego tofu
5 pomidorków koktajlowych
1-2 pieczarki
1 cała cebulka
bulion warzywny ok 100 ml
bazylia

Na patelnie wrzucamy pokrojoną w kostkę cebulkę. Podsmażamy, dodajemy pokrojone pomidorki i pieczarki. Podsmażamy ok 5 minut i dodajemy pokrojone tofu i bulion. Smażymy jeszcze 5 minut (dopóki tofu nie pochłonie bulionu) i podajemy z ciemnym pieczywem 

6 komentarzy:

  1. Pyszności. :) Ciekawa jestem tej tofucznicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest fajna! Polecam na początek spróbować wersji podstawowej http://mylilveganworld.blogspot.nl/2012/08/tofucznica.html

      Usuń
  2. Właśnie znalazłam Twój blog, i dodałam do ulubionych, świetne rzeczy masz i robisz ciekawe zdjęcia ;)
    Cudowny kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń